Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Με ζωντάνια άφθονο κέφι και παρέα την καλή διάθεση 190 άτομα (90 μαθητές, 90 γονείς και 10 εκπαιδευτικοί) των 4 τμημάτων της Στ τάξης των Προτύπων Εκπαιδευτηρίων Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν χθες το πρωί την καθιερωμένη τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα.

Get Adobe Flash player

Παρασκευή 1η μέρα:

Εχοντας σύμμαχο τον καλό καιρό φτάσαμε το μεσημέρι στο Αττικό πάρκο. Η επίσκεψη περιελάμβανε εκτός της περιήγησης στους χώρους φιλοξενίας των σπάνιων ειδών αλλά και το εντυπωσιακό show των δελφινιών που μας εξέπληξε, μας διασκέδασε και μας έμαθε πολλά για τα υπέροχα αυτά πλάσματα. Το απόγευμα καταλύσαμε στο ξενοδοχείο μας ATHENAEUM INTERCONTINENTAL ATHENS. Φαγητό, κουβεντούλα με γέλια αλλά και λαχτάρα για την αυριανή μέρα.

Σάββατο 2η μέρα:

Get Adobe Flash player

Το φως του Αττικού ουρανού πλημμυρίζει τα μάρμαρα στο βράχο της Ακρόπολης και ο Παρθενώνας φωτίζει τη σκέψη μας. Συγκινημένοι παρακολουθούμε το μεγαλείο που εκπέμπει το αρχαίο κάλλος και η καρδιά μας γεμίζει με περηφάνια. Αφωνοι στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης τριγυρίζουμε ανάμεσα στα πολύτιμα εκθέματα που στολίζουν την κληρονομιά μας παρατηρώντας το Αθάνατο πλάι στο θεϊκό. Στη συνέχεια βαδίζουμε στο μονοπάτι της Αρχαίας Αγοράς. Αφουγκραζόμαστε τον ψίθυρο του ιερού χώματος και στεκόμαστε στο ναό του Ηφαίστου που στητός, ορθός και ακαίριος συνεχίζει το αιώνιο ταξίδι του. Το απόγευμα, μετά από λίγη ξεκούραση, ανανεώνουμε τα ραντεβού μας στις θεατρικές διαδρομές της πόλης.

Κυριακή 3η μέρα:

Η μέρα ξεκινά με την "κατάληψη" της Βουλής. Οι μαθητές στα έδρανα, μαθήματα δημοκρατίας από τους ευγενέστατους ξεναγούς και καλωσόρισμα από τον υφυπουργό κ. Σταύρο Καλαφάτη. Τη σκυτάλη παίρνει ο ζωντανός θρύλος στη μαρίνα του Φλοίσβου, το αγέρωχο θωρηκτό "Αβέρωφ". Γεμάτοι από θαυμασμό αλλά και περιέργεια παρακολουθούμε τα λόγια των αξιωματικών που μας εξηγούν το κάθετί. Συνεχίζουμε για Σούνιο στο ναό του Ποσειδώνα που ορθώνεται εντυπωσιακός, ενώ ολόγυρα το τοπίο με το γκρεμό κόβει την ανάσα. Η εκδρομή φτάνει στο τέλος και τα συναισθήματα ανάμικτα. Οι εικόνες στριφογυρίζουν στο μυαλό και οι αναμνήσεις του ταξιδιού θα μένουν ανεξίτηλες στο νου μας. Ο δρόμος της επιστροφής μας βρίσκει όλους μια παρέα, γονείς δασκάλους και μαθητές, και η θύμηση αυτής της μοναδικής στιγμής εκφράζεται με ένα μεγάλο ευχαριστώ προς όλους όσους βοήθησαν να πραγματοποιηθεί.