Κυριακή 21 Ιουλίου 2019
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ  
(29/04/2019)

Get Adobe Flash player

Και όταν άρχισαν οι πασχαλινές διακοπές οι μαθητές μας που ακολουθούν το πρόγραμμα της 11/μηνης φοίτησης στον οικείο και ασφαλή χώρο του σχολείου, μαζί με τους αγαπημένους φίλους τους πέρασαν υπέροχα!

Καθημερινά ένα πλούσιο πρόγραμμα σωστά «ισορροπημένο» ανάμεσα στη διασκέδαση, στη γνώση και στο παιχνίδι που επιμελήθηκαν με πολύ φροντίδα οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί μας έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά μας :

  • να παίξουν οργανωμένα στον κήπο και στα γήπεδα («Άκου τον συμμαθητή σου!», «Σκυταλοδρομίες», «Σπασμένο τηλέφωνο», «Ομάδες διχασμένες, ποτέ νικημένες!», «Μέσσι – Μαραντόνα», «Μπαίνω – βγαίνω μέσα στην καμάρα», «Οι κόκκινοι και οι πράσινοι», «Στόχος με μπάλα», «Ποιος είναι ο πιο τολμηρός;», «Τέσσερα τετράγωνα (foursquare)» «Αμπάριζα» ,«Οι αριθμοί» ,«Τύλιγμα - ξετύλιγμα»)
  • να διασκεδάσουν με τα μαθηματικά «Γεωμετρικά παζλ», «Κυβομυθίες», «Μαθηματικοί γρίφοι»
  • να δημιουργήσουν στα εικαστικά (Φτιάχνουμε πασχαλινές κάρτες», «Δημιουργούμε πασχαλινά διακοσμητικά», «Διακοσμούμε τις λαμπάδες μας», «Βάφουμε αβγά», «Το καλάθι των αβγών» ,«Λουλουδοκατασκευές», «Βάλε φαντασία στη ζωγραφική σου!» ,«Φτιάχνουμε το μαγιάτικο στεφάνι των Προτύπων Εκπαιδευτηρίων»),
  • να μάθουν με διασκεδαστικό τρόπο φυσική και χημεία («Κάνω πειράματα με υλικά από την καθημερινή ζωή»)
  • να γνωρίσουν αριστουργήματα της λογοτεχνίας «Μπεν Χουρ», «Η ζωή του Χριστού» της Πηνελόπης Δέλτα, «Ώρα Λαμπρής» του Μερκούριου Αυτζή, «Ο μικρός Νικόλας σε Νέες Περιπέτειες» των Ρενέ Γκοσινύ και Ζαν Ζακ Σανπέ, «Ιστορίες με τους 12 Μήνες: Τα παιδιά της Άνοιξης» της Λότη Πέτροβιτς – Ανδρουτσοπούλου
  • αλλά παραμύθια από όλο τον κόσμο «Κόκκινη κλωστή δεμένη…»
  • να γίνει η Γλώσσα το αγαπημένο τους μάθημα/παιχνίδι «Οι προτάσεις έχουν πλάκα!» «Πες – Βρες!»,«Γράμματα – Ράμματα», «Έθιμα του Πάσχα στην Ελλάδα», «Τι γράμμα θα μου τύχει;», «Παίζω με τις λέξεις»
  • να κάνουν στη μουσική «Γνωριμία με τα Εγκώμια της Μ. Παρασκευής»
  • να ομορφύνουν-κι άλλο-τον κήπο μας φυτεύοντας λουλούδια αφού μέσα στις τάξεις έμαθαν τη σωστή διαδικασία και τις ανάγκες των φυτών  και τις βασικές έννοιες κηπουρικής παίζοντας με εκπαιδευτικές εφαρμογές από τις ιστοσελίδες «sciencekids.co.nz» και «turtlediary.com»
  • να ζυμώσουν και να ψήσουν τα δικά τους «Λαζαράκια»
  • και φυσικά με πολύ πολύ πολύ «Ελεύθερο παιχνίδι στην αυλή του σχολείου» (Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Τρενάκι, Τσουλήθρες κ.ά.)
Τίτλος δραστηριότητας: «Φωλιές στο έδαφος»

Τίτλος δραστηριότητας: «Η φύση μας διδάσκει»

Περιγραφή: Τα παιδιά παίζουν και μοιράζονται τις γνώσεις τους για τη «γιορτή» της φύσης την Άνοιξη. Αναζητώντας πληροφορίες στο διαδίκτυο μαζί με την εκπαιδευτικό, μαθαίνουν τους λόγους που οδηγούν στην άνθιση των δέντρων και των λουλουδιών (θερμοκρασία, συνθήκες υγρασίας κ.λπ.). Για περισσότερη κατανόηση των πληροφοριών που συγκεντρώνουν, διασκεδάζουν και μαθαίνουν για την ανάπτυξη των φυτών, παίζοντας με εκπαιδευτικές εφαρμογές από τις ιστοσελίδες «sciencekids.co.nz» και «turtlediary.com». Ακόμη, τα παιδιά εισάγονται, σε επίπεδο θεωρίας, σε βασικές έννοιες κηπουρικής και μαθαίνουν πώς μπορούν να φυτέψουν ένα φυτό στον κήπο.